piątek, 31 października 2014

Rozdział 5

-Jeśli mi powiesz to może zmienię zdanie ale wątpię byś mogła przebić moją sytuację.
-Nie podpuścisz mnie. - Mrożę go spojrzeniem. Próbuję mu dać do zrozumienia, że nie ma mowy bym mu o czymkolwiek powiedziała ale do niego to chyba nadal nie dociera. Harry nie odpowiada. Może wreszcie zrozumie, że nie mam zamiaru nic mu powiedzieć i mnie zostawi. Dlaczego to na mnie zawsze wszyscy muszą się uwziąć? Dlaczego to ja mam zawsze takiego pecha? Gdyby mama tu była... ale jej nie ma, więc przestań o tym myśleć. Odwracam głowę w stronę szyby i wpatruję się w drzewa, które mijamy. Nawet nie mam pojęcia gdzie jedziemy. Tak właściwie nie ma to już dla mnie większego znaczenia. Moje życie nie będzie gorsze niż jest w tej chwili, jakby się zastanowić to nie mam nic do stracenia. To nie tak, że zamierzam mu w jakikolwiek sposób ulec. Po prostu nie mam zamiaru się w tej chwili z nim wykłócać, bo to i tak jest bezsensu. Harry niczego nie rozumie. Myśli, że tylko on może mieć prawdziwe problemy a to mi umarła mama i to mnie wszyscy zostawili gdy ich najbardziej potrzebowałam. Jest cholernym egoistą. Tak naprawdę w ogóle go nie znam a już go nienawidzę. Mówią by nie osądzać ludzi zanim ich się dobrze nie pozna ale w tym wypadku po prostu nie da się inaczej.
-Nie myśl tak dużo, bo ci głowa wybuchnie. - Oczywiście musiał coś powiedzieć. Musiał. Nie mógł wytrzymać pięciu minut ciszy, prawda? Nie dam mu tej satysfakcji, nie odezwę się.
-Nie chcesz wiedzieć gdzie jedziemy? - Mam to głęboko w dupie. Chcę tylko wrócić do domu. Czy naprawdę tak wiele wymagam od losu?
-Nienawidzę jak ktoś mnie ignoruję. - Słyszę, że podnosi głos.
-A ja nienawidzę egoistów. - Mówię do siebie, jednak na tyle głośno, że chłopak to słyszy.
-Czyli uważasz, że jestem egoistą? - Odwracam lekko głowę w bok. Widzę jak jego twarz przybiera czerwony kolor, a żyłka na jego szyi zaczyna pulsować. Harry naprawdę bardzo łatwo się denerwuje.
-Tak, zmusiłeś mnie do tego bym jechała z tobą samochodem, choć nawet cię nie znam. Ani przez chwilę nie pomyślałeś o tym, że może mam jakieś inne plany na ten dzień. Uważasz, że twoje problemy są ważniejsze od moich, choć nawet nie wiesz o co chodzi. Myślisz, że jak dobrze wyglądasz to wszyscy od razu będą na twoje zawołanie. Jesteś...
-A więc uważasz, że jestem przystojny? - Jego ton głosu momentalnie się zmienia.
-Kurwa, nie łap mnie za słowa! - Unoszę się.
-Sama to powiedziałaś. - Na jego twarzy widnieje niewielki uśmiech. On jest tak zmienny, że nie wiem jak ktokolwiek może z nim wytrzymywać.
-Chodzi mi po prostu o to, że według ciebie jesteś najważniejszy. Masz wszystkich innych w dupie. Myślisz, że każdy zrobi od razu to co chcesz. Ale wiesz co? W życiu nie zawsze dostajemy to czego chcemy. - Czuję jak pod moimi powiekami zbierają się łzy. Prawda jest taka, że nie gadałam z nikim przez bardzo długi czas, nie licząc paru słów zamienionych z tatą. To naprawdę nie jest takie łatwe, szczególnie gdy trafia ci się zadufany w sobie debil.
Mrugam parę razy, nie pozwalając spłynąć łzom. Najgorsze co bym mogła teraz zrobić to rozpłakać się w jego towarzystwie. 
____________________________________ 
Wybaczcie, że tak późno dodaję ale naprawdę nie miałam wcześniej czasu.... 
Cieszę się, że coraz więcej osób czyta bloga... 
Przepraszam za ten krótki i nudny rozdział, nic się w nim nie dzieję :( 
W kolejnym będzie już ciekawiej (tak myślę...)
Kiedy pojawi się kolejny rozdział zależy od was.
15 komentarzy = kolejny rozdział 

Jeśli do jutra tyle będzie, to rozdział pojawi się jutro :) 


1 osoba = 1 komentarz 
Jak pojawia mi się 10 komentarzy w tej samej chwili od anonima to chyba każdy by się domyślił, że to jedna i ta sama osoba (szczególnie, że są to komentarze typu "dalej")


 

31 komentarzy:

  1. Ja chce wiecej nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj kolejny. Uwazam ze powinna sie rozplakac :p fajna część

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rozdzial czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!
    Bardzo ciekawie i wciągająco piszesz <3
    Mam nadzieję, że się nie rozpłacze xD <3
    Dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chcę żeby się rozpłakała xd Sama nie wiem czemu...O.o ^^

      Usuń
  5. Dawaj następne! Świetne opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr !! Kocham too opowiadaniee <3 Masz naprawdę Wielki Talent :* Czytałam twoje opowiiadanie na fb i byłoo Cudownee a te jest jeszcze Lepszee <3 Kochamm

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest nudny, choć szkoda, że króciuśki, ale rozumiem :) Żal mi jej, mógł nie mówić tego ;/
    Czekam na kolejny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ff jest cudowny ! <3
    nie mogę się doczekać następnego !
    Ciekawi mnie gdzie ją zawiezie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG !!!! Zaczęłam dosłownie przed chwilą czytać twojego bloga i moge powiedzieć że jest zajebisty .. serio , serio :D Znalazłam go przez tw9j post na stronce na Facebook'u ;* Jest naprawde SUPER AMAZING EVER FOREVER !!!! <3 dodawaj następny bo no wytrzymam !!!!
    /Rose

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak to robisz dziewczynoz e bierzesz takie pomysly ale pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Yaay, 15 kom :D
    Jestem genialna XD
    Ten rozdział był deeczko krótki, ale nigdy nudny!!
    Po prostu kocham jak piszesz (bosko, fenomenalnie, genialnie, pięknie, cudnie, rewelacyjnie).
    Jesteś zajebista!
    Jaaa, gdzie on ją wywiezie?! :D
    Normalnie się zajarałam jak mój kuzyn, gdy widzi modelkę z playboya XD
    Hah, nie okej, żart, ale i tak boooski rozdział <33333
    Zapraszam również do sieeebie :)
    http://fear-of-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny! CZekam z niecierpliwością , bo jestem 15 komentarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER! czekam z nieceierpliwością! jestem 15 komentarzem. będętu często zaglądać i będę się podpisywać ~Kennedy

    OdpowiedzUsuń
  15. yay! czekam na następny!
    - JuleczkaKuleczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział mi się bardzo podoba!
    Naprawdę zauważam WIELKIE postępy w twoim pisaniu ;) Gratuluję! I mam nadzieję, że będziesz tak nadal wspaniale pisać :-*
    Wierna fanka

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszaaa :* Tylko możesz pisać dłuższe części.. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tylko postaraj się pisać dłuższe rozdziały ;*** NEXT !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest fajnie ułożone i przemyślane :)
    wciągnęło mnie na prawde, ale według mnie są o wiele za krotkie rozdzialy :)
    staraj sie pisać dłuższe :)
    no to tyle o tym,
    rozdzial mi sie bardzo podoba, tak samo jak cała reszta :)
    moze z tego byc na prawde swietne fanfiction
    no wiec czekam na dalszą część :)
    @fancygrandee

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem rozdziały są STANOWCZO zbyt krótkie. Taki urywek byłabym wstanie napisać w max. 10minut. Polecam zwiększyć odległość między dodawanymi rozdziałami, ale poprawić ich długość. PRAWDZIWY rozdział powinien zajmować co najmniej trzy razy tyle co napisałaś.
    UWAGA! To nie był hejt, a rada :)

    ~Iza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że doskonale zdaję sobie z tego sprawę.
      Mogę pisać dłuższe rozdziały ale będą pojawiać się rzadziej.
      Postaram się to jakoś pogodzić, ale to nie takie łatwe.
      Może tobie zajmuje to 10 minut, ale ja często mam tak, że jedno zdanie zmieniam 5 razy a potem nadal coś mi w nim nie pasuje i je usuwam, więc mi pisanie tego "urywku" zajmuje o wiele dłużej...
      Choć są też dni gdy jeden rozdział piszę naprawdę szybko....
      To naprawdę zależy od tego czy mam wenę i wgl
      POSTARAM SIĘ pisać dłuższe rozdziały ;) xx

      Usuń
  21. Moim zdaniem rozdział nie jest nudny ;) jest ok. no może trochę za krótki ..
    czekam na dalszy rozwój akcji xx
    @wishmyhoran

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne *^*
    Nie mogę doczekać się następnego <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś skomentuj, nie zajmie Ci to dużo czasu a spowoduje u mnie uśmiech i zmotywuje mnie do dalszej twórczości.
Jeśli komentujesz z anonima to podaj swojego tt albo chociaż imię, bym widziała kim jesteś xx